söndag 20 september 2009

Sovmorgon

Idag hade vi verkligen sovmorgon! Steg upp kl 10,30. Jag har sovit så gott!
Känner mig piggare än jag gjort på länge. Hoppas det håller i sig till imorgon när jag ska på kurs.
Idag ska jag kolla igenom min gardrob. Trots att jag sålt massor på Tradera så får jag inte in något mer i min gardrob...hmmm...
Skulle vilja gå en runda i stan med och kolla...kanske därför min gardrob alltid är full...för jag går liksom inte bara en runda i stan...jag har alltid en kasse med hem..hihi.
Nä, vi får se vad som händer idag helt enkelt. Fredric är på herrmöte i närheten av Kristianstad...tror jag och han kommer hem vi 14-tiden. Då ska han och en kompis fortsätta med ställningsbygget. Kolla in på www.weilandsbygge.blogspot.com
Middag idag blir helstekt kotlett med kokt potatis, rödkål och brunsås.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar