fredag 11 februari 2011

Äntligen helg!

Somnade kl 22 i går och sov som en medvetslös till kl 6. Fick iväg barn och man och lade mig igen men det gick inte att sova mer... Huvudet dunkade och jag började få liggsår... Upp och läsa tidningen efter 1 timmes grubblande.
Nu har jag dragit igång tvättmaskin och diskmaskin och snart ska jag sätta mig med inlämningsuppgifter i Svenska. Har självstudier idag men kl 13,15 är det matte på skolan. Vilken j***a tid en fredag! Fast å andra sidan så hade jag matte kl 8 på fredagar förra terminen...
Ska bli så skönt med helg. En elektriker kommer hit och fixar och vi ska äta middag hos svärmor och svärfar imorgon.
Förresten så blev det inget med den röda jackan...den var fin men de där puffärmarna...det såg ut som att jag var 2 meter bred... Nä retur på den.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar