måndag 28 mars 2011

Rök!

Hade sådan energi efter middagen att jag bestämde mig för att börja rensa upp i källaren trots att vi inte kan köra på tippen... men det gick inte så bra för halva j***a källren ska ju kastas! Gick in i pannerummet och samlade ihop allt elskit och sen skulle jag samla ihop trådbackar och byråer och garderober som ska kastas men var skulle jag ställa det? Jag fick inte ställa det där ute för Fredric eftersom vi inte kunde köra iväg med det direkt så det sket sig helt. Gick in i verkstaden och började samla ihop träbitar och skulle lägga det i en röd balja men där låg ju en massa dynor som ska kastas... så det sket sig oxå.
Det praktiskt taget rök ur öronen på mig. Skam är det oxå att låta sådan energi förgå...får väl måla naglarna istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar