söndag 17 april 2011

Tack!

Tack för en trevlig kväll igår P, A och C!
Solen lyser med sin frånvaro så det blir nog inte läge att hänga ut det tvättberget jag har...
Såttsöndag med tv (för ovanlighetens skull) och litta godis på det.
Kanske borde börja läsa min engelska bok som jag ska skriva en recention på i Engelska B... Har en novell att skriva om en dag på Bellmans tid i Svenska B sedan ska det skrivas en uppsats på 12 sidor i ämnet Selektiv Mutism... Äsch jag har ju lov en hel vecka nu så jag gör det en annan dag...
Ha en fin söndag så hoppas vi på att solen kommer fram snart!

3 kommentarer:

  1. Hej Malin!!
    Så söt du , tack för det fina orden :)
    Nä jag har blivit sååå usel på kommentera överallt.
    Hoppas allt är bra med dig.
    Ja var tog solen vägen??? hm...
    Njut nu av påsklov....skolan får vila en stund. Nu drar vi till Malmö..kalajs :)
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Tack säl för en kanontrevli afton :)

    SvaraRadera
  3. Ta semester! Det är ju kanonvädrr =)

    SvaraRadera