fredag 27 maj 2011

Sammanfattning

Ja, dagen började inte så bra med sjuk Caspian och Fredric som fick köra hem och hämta honom så jag kunde cykla till skolan och göra nationellt i Tyska. Inget poppis...
Väl på skolan så var det klydd med datorn så hörförståelsen kom inte igång på säkert 20 minuter... Bra var att jag hade 33/38 poäng och därmed ett MVG på den delen. Sedan skulle vi skriva om 3 olika ämnen och det gick väl sådär... Efter det var det ett stort grammatiktest och hälften fixade jag galant men andra hälften var lite mer tveksam. Sedan var klockan 12,30 och jag kastade mig på cykeln hem. Lagom hemma öppnar sig himlen och Ofelia ringer och skäller ut mig för precis då skulle hon cykla hem... (Jag kan väl inte hjälpa att det regnar...?)
Efter en stund ringer hon igen och då har hon trillat och var ledsen. Fredric som ändå skulle köra hem Caspian hämtade upp henne så det slutade bra ändå... Nu kan resten av dagen bara bli bättre!