fredag 15 juli 2011

Glåmig

Man sitter här inne för 3:dje dagen i rad och känner sig lika glåmig som den gråa big t-shirt jag sov i inatt (jag har ännu inte kommit ur pyamasen...)
Imorgon ska det bli soool och 20 grader och det ser jag fram emot! Då ska det sooolas!
Fredric går på semester idag och det ska bli så underbart att slippa höra den j***a väckarklockan på morgonen.
Imorgon kväll ska jag och barnen på bio och se sista delen av Harry Potter. Jag har norpat de bästa platserna i salongen, de längst bak mot väggen. Där har man garanterat ingen kaluffs i synfältet.
Mitt schema inför hösten börjar ta form och jag vet redan nu att jag får välja bort en 50 poängare, nämligen Religion A...den krockar med Matte B och Psykologi... Så är det!
Ha nu en härlig fredag alla så ses vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar