torsdag 11 augusti 2011

10% club rabatt

H&M har just nu 10% club rabatt men jag hittar inget jag vill köpa. Iallafall inte på webbshoppen och i stan har jag inte varit på länge.
Sitter här hemma snorig och förkyld med huvudvärk och lite halsont, tittar ut på regnet som bara öser ner. Det blev aldrig någon sommar... Det värsta är att vintern kommer bli lååång och grymt kall. Jag tror inte vi någonsin kommer få fina somrar mer, bara regn...
Jag har flera gånger sagt till Fredric att vi skulle sälja allt och flytta till Californien. Där är det 20 grader under vinterhalvåret. Vita stränder och vita gipshus som badar i solsken. Kaktusar istället för träd... (Är nog lite Dean Koontz skadad) Jag HATAR snö och kyla...och regn! Men så länge man inte vinner på Triss så sitter man fast här i ett regnigt och grått Sverige.
Hoppas ni har en bättre dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar