tisdag 9 augusti 2011

Nostalgitripp!

Satt och slö-surfa på Tradera och kom över denna bilden på en Dior Huston bag. Det var väl 6 år sedan jag hade min Dior-mani. Jag ville ha denna väskan men den var alltid så dyr! Men jag minns att jag köpte 2 andra väskor med Dior mönster, en rosa bikini, blå sandaler... Sen gick det över till Gucci. Köpten en Gucci väska på Kiviks marknad för 150:- och sålde den på Tradera för 460:- (!) sedan blev det Spy bag men det var bara en kort period. Den som har fått stanna är min älskade Louis Vuitton väska Noé. Den kostade mig 900:- och är så fin! Jag har den i byrån i en dust bag men tar fram den då och då och smörjer lädert. Det är ju en höst-väska så kanske den får vara framme lite mer snart?
(Ska bara tillägga att jag VET att de inte är äkta för äkta väskor säljs inte på Tradera eller på Kiviks marknad ;)