måndag 1 augusti 2011

Ses!

Nu sticker jag ut i solen och solar!

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Åh, vart hittar jag dom jeansleggingsarna? Dom låter verkligen sköna.
    En lugg sätter verkligen den där pricken över i:et till en frisyr. Jag gillart, men ibland tröttnar man, som på allt annat. Men luggen kommer alltid tillbaka. Vad mysigt att du varit och införskaffat dig massa fint till håret. Det blir en härlig färgklick till ditt fina svarta hår.
    Jag såg att du lagt till mig på facebook. Trevligt :)

    Åh, haha, jag är så seg på att blogga och svara när jag jobbar så mycket. Det är verkligen fullt upp just nu och när man väl är ledig så vill man göra annat kul än att sitta inne framför datorn. Jag ska dock bättra mig - jag lovar :)

    Vad kul att du gillar tishan! Vart bor du, Malin? Jag har nämligen köpt den i en affär i Göteborg. Jag såg att du hittat en på tradera? Var den ok?

    Sköt om dig!
    Krams.

    SvaraRadera