söndag 7 augusti 2011

Söndag kväll

Fredric har tagit motorcykeln till en kompis och jag sitter och spånar på godis. Ska jag baka kladdkaka eller ska jag göra friterad banan med glass? Svårt val...
Tänkte be Fredric köpa punchrullar, chips och dippa med hem men liiite ångest får jag nog. Men vad gör man inte när godistarmen skriker?
Imorgon är det måndag och näst sista veckan på sommarlovet. Jag börjar redan på torsdagen den 18:nde. Fast egentligen så ska det bli skoj att komma igång och liksom ta tag i saker och ting. Jag hoppas verkligen jag fixar Matte B! Varken Engelska C eller Svenska C skrämmer mig, där ska jag nog kunna fixa MVG men Matten...vi får väl se i slutet på oktober...då vet jag nog hur jag ligger till.
Ha nu en fin söndagskväll så ses vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar