torsdag 19 januari 2012

Lunch!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar din blogg....läser men kanske jag kommenterar tog för sällan.

    Malin....Tusen tack för din kommentar. Känns skönt och höra. Min psykologn har också agt att det tar tid sånt här. Men nu tycker hon och läkaren att jag kanske ska börja jobba 25%. Jag är inte redo.. Jag sitter och säger ja ja ja...de tycker så. JAgbara gör som de säger. Hur ska jag kunna jobba på en fsk med massor av barn & föräldrar. När jag inte äns kan gå in i vår lokala matbutik utan att få panikattak. Och hålla på att svimma.
    Idag ska jag hälsa på jobb...jag vill inte. Men psykologen & läkaren tycker att jag ska göra det. Då får jag snällt göra det. Och här sitter jag och mår skit...känns som jag ska spy när som helst.
    Vem lurar jag...

    Tusen tack för du lyssnar
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Malin! Jag har mailat dig. Kram

    SvaraRadera