torsdag 19 januari 2012

Personlig

Satt och kikade på äldre inlägg i bloggen och insåg att jag började skriva den ganska personlig. Men efter hand så har det blivit mer och större bilder även om jag alltid lagt in en bild till varje inlägg. Nu är det inte så mycket "Svamp Bob" längre =) Tycker personligen att det är roligare med bloggar som har mycket bilder, gärna personliga, men även inspirerande. Jag tycker även att det är dö-jobbigt att hamna på en blogg med massor med text, även om den är mycket innehållsrik, för jag är en sådan person som slutar läsa om det bara mals på om saker....typ så som jag gör nu... Men alla är olika och alla gör sin blogg på sitt sätt och det är väl precis så det ska vara? Om man inte gillar bloggen så skit i att läsa den! Gillar du den så visa gärna det med en kommentar!