måndag 19 mars 2012

Storm!

Så var det då måndag och solen skiner men det blåser storm! Så tråkigt! Jag funderade på att börja powerwalka igen och typ göra det tidigt på förmiddagskvisten men pjallig som jag är vill jag inte gå ut i detta blåsandet...
Hår göra lite hushållssysslor istället. Har en fulladdad tvättmaskin att sätta igång och tonvis med hundhår att dammsuga upp.
I kväll kör jag en extra lektion dator så jag hinner bli klar. Har andra ämnen som också pockar på uppmärksamhet. Typ matten då...
Har förresten infört köpstopp resten av månaden för jag har tillräckligt med kläder att ta på mig och jag har kläder med prislappen kvar och jag har kläder som jag säljer och försäljningen har gått bra.
Det roligaste är att det finns inget jag vill köpa ändå just nu fast jag surfar runt på mina stående sidor som Nelly, Only, Mandel och H&M.
Ha det bra så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar