torsdag 5 april 2012

Powerwalk

Kände mig så uppblåst efter middagen så jag tog på mig mina fula Nike Air och tog en snabb powerwalkrunda på 30 minuter.
Känns bättre efteråt. Det är en motionsform som passar mig. Vet att jag borde göra benpress och rumpyft och sånt skit men det finns inte på min karta...
Skulle behöva byta ut Pepsi Max mot Ramlösa och chipsen mor morötter men alla vet ju hur tradet det är!
Egentligen är jag varken trådsmal eller övertjock med mina 66 kg och 175 cm långa kropp men ibland hade nog brallorna suttit snyggare om jag haft en mindre rumpa...
Jaja, det är mycket med det mesta!
På morgonen känner jag mig såhär....På eftermiddagen känner jag mig såhär

1 kommentar:

  1. Å shit...jag är 165cm & väger typ 68/69kg...har dock ingen våg hemma med sist jag vägde mig hos mamma så stod den på 68kg.
    Du e fan lång & smal vännen.

    Jag måste ta tag i min vikt nu. Jag vägde 64kg i sommras. Då jag var så flitig med PW & löpningen.
    Hoho...man vill ju inte leva som en tråkmåns heller.
    Älskar iof att röra på mig...men älskar att fika tok för mycket ;)
    Kram MAlin

    SvaraRadera