tisdag 4 september 2012

Pieces - Funky High Waist Leggings

Jag avskyr jeans! Verkligen hatar dem...
Har aldrig trivts i dem och när jag tagit på ett par så åker de av igen efter 5 minuter. Visst är det snyggt, men ack så obekväma! Jag känner dem hela tiden och de skaver och de knölar sig.
Men så för några år sedan kom jeansleggingsen! Jeans i generös stretch som sitter som korvskinn med resår i midja. Dessa var ok. Jag klarade av att ha dem i ca 2 timmar...sen åkte de av igen. Resåren var alltid för stor så de kasade ner. Sen kom High Waisten och dessa påstods sitta på plats och stanna där hela dagen...men dragkedja satt på baksidan! Vad tusan var nu detta? Länge, länge var jag tveksam till dem men så kom ju de supersnygga Funky Punch med hål och jag är ju så svag för ljusa slitna jeans. Jag köpte mig ett par och bökade på mig och kämpade med dragkedjan (fattar fortfarande inte varför den sitter bak, eller jo, för att då sitter de ju bättre fram, men jag kan knappt knäppa dem själv). Vet ni vad? Nu ÄLSKAR jag dem! Jag skaffat mig hela 5 par!
Funky Fair 349:-
Funky Denim Mörkblå 329:-
Funky Worn 329:-
Funky New Worn 349:-
Funky Punch 349:-